Sememangnya aku sudah banyak belajar tentang lumrah kehidupan....bila kita diatas ramai yang terkejar dan mengejar kite..tapi bile kite dibawah tiada siapa yang peduli dan ambik tawu tentang kite...

Sememangnya ini telah banyak mengajar untuk aku lebih berhati-hati dalam mengharungi erti sebuah persahabatan yang sebenar...lakonan manusia yang inginkan kesenangan atas diri orang lain begitu profesional hinggakan aku tewas di medan sandiwara ciptaan sendiri....

Sememangnya apabila kita sudah dibawah pelbagai kritikan terbuka mulai diterima kerana aku kini orang dibawah dan orang itu mula diatas..xgune mengungkap sayang andai kita belum memahami orang yang kita sayang..

Sememangnya benar, perasaaan sayang dan keserasian akan timbul apila kita memahami perasaan dan peragai gerak laku orang yang kita sayang....sayang akan muncul apabila kita merasakan kita betul-betul serasi dan boleh bersama-sama denganya walaupun bagaimana keadaan yang berlaku....

Sememangnya palsu bila ungkapan sayang hanya diungkapkan semata2 ungkapan bukan dari hati yang memahami seseorang itu....kdg2 ungkapan sayang xperlu langsung diungkapkan..cukup sekadar dengan perbuatan yang menunjukkan perasaan sayang..

Sememangnya hati tidak pernah menipu..cuba aku yang kadang2 xmahu mendengar kata hati sendiri..dek amat terlalu percayakan sandiwara palsu ciptaan manusia yang rakus untuk mendapat kesenangan dan kemewahan dunia...

Sememangnya hati ini telah bersih dari ungkapan sayang untuk pemenang anugerah perlakon terbaik sepanjang tahun 2009-2010...

Sekian...