Salam..dah lama rasanya xcoretkan sesuatu di sini..hehe, sengaje..malas dan xda masa:').. banyak sangat-sangat peristiwa yang berlaku..semuanya memberi pengalaman dan kenangan manis dan pahit yang pastinya sukar untuk dilupakan...



Bulan ramadhan yang penuh keberkatan dan kemuliaan pun dan semakin sampai kehujungnya..aku pasti merinduinya, dan terlintas difikiran,adakah aku masih diberi kesempatan untuk berjumpa dengannya lagi..hurmmm



17/9/2009 merupakan tarikh untuk aku berangkat pulang untuk berjumpa dengan ayah dan bonda yang tersayang, dah tersangat lama aku tidak berjumpa dengan mereka, menatap wajah mereka...even berbuka puase pun tidak...cuti semester lalu pun masa masih kurang untuk mereka..adik2,pasti merindui dan menunggu kepulangan abang mereka nie..


bile balik je...aku akan terus pasang pelita untuk adik2, buatkan menu rahsia daging bakar untuk ayah dan mama..(mama merajuk bile aku xnak bgtau rempah apa yang aku gunakan)..beli bunga api untuk si comel..bawak adik2 shoping baju raya..yang tengah langsung tidak tahu memilih jika aku xsuggest something..so kene tgu aku balik la ea...



erm...kekaseh hati kat UDM pun pasti sangat sedih untuk ditinggalkan dan pasti akan teringat ketika aku makan ketupat dan redang kelak;')adat pertemuan kan? ini secebis coretan untuk kalian yang menceriakan hari2 yang penuh liku dan dugaan di bumi UDM ini....





















































Ini plak adik yang paling manja dengan aku..suke je merajuk dan aku plak leh pujuk sekali jer..kalu xmakan jugak malas layan...nampak gigi jer kan?ni la kelebihan die;')erm,banyak pengalaman dan kenangan yang dikongsi dan dibina bersamanya..sangat cute bila merajuk..huhu..terima sangat2 kerana cuba untuk memahami abg..terima kasih juga untuk segala pengorbanan awak..abg sangat hargai..abg sedih kalu terpaksa berpisah dengan awak kelak;'(..abg nak minta maaf banyak2, kalu ada wat salah dan terkasar bahasa ngan awak..kalau ada abg terkasar bahasa ngan awk...abg minta maaf banyak..banyak2 sangat..awak adik yang baik sebenarnya..selalu jadi teman abg kala sunyi dan need someone 2 talk...harap until de end..






















ini adik yang paling matang pada aku..mungkin pengalaman yang mematangkan..bagus la awk neh..awk boleh pergi jauh..low profile awk membuatkan abg senang untuk berkomunikasi dan wat ape2 je dengan wak..buangkan sikif sifat degil 2, sea fud plak jangan makan sangat..kesihatan kena jge..belajar penting tapi jangan terlalu belajar...sampai kesihatan awak abaikan...abg minta maaf banyak3 kalu susahkan kehidupan awak di bumi UDM nie dengan program dan kerja2 kiosk kita nie..minta maaf jugak kalu abg telalu care pasal makanan awk..maaf.

















Ini dua orang sikit punya baik skandal..hehe..skandal la sangat..huhuhu,erm, korang sangat banyak support pejuangan aku..terima kasih sangat untuk 2..erm..tanpa korang segala yang aku dapat sekarang nie..bukan sebagaimana layaknya..terima kasih juga atas segala amik berat dan ucapan penaik semangat untuk aku teruskan perjuangan di bumi UDM nie...sempena raya nie nak ucap berbanyak minta maaf kalu ada salah dan silap, terlebih gurau, terkaitkan korang dengan sesuatu dan segalanya harap di maafkan..yang pasti tanpa sokongan korang pasti aku xkuat dan sejauh nie...thank you so much..makan ketupat jgn lupa abg/aku okey..















nie cik tikah green...(matching alwiz), sangat rajin buat kerja dan mendengar kata @ dengan kata lain sangat taat..hehe..sangat suka berposing walaupun bukan model terkenal..boleh pergi jauh sebenarnya kalu ada minat dan kesungguhan yang tinggi...abg nak minta maaf banyak2 kalu ada terkasar bahasa atau terover dalam bergurau dan berbicara, harap diampunkan..nice 2 meet person as u...



ini pulak muslimah Kelab Keusahawanan UDM, antara yang sangat2 rajin bekerja tanpa mengira hujan dan panas...sangat rajin dan save so much budget, budget top!!!hehe..sangat rajin pergi kelas walaupun tido...katanya.."kena pergi kelas even tido, sebab amanah"..kitaorang selalu kena ceramah dengan dia nie..tapi kalu korang kenal..mesti korang xpercaya punye..muslimah rock..huhu..mcm yang lain jgk, bang din nak mintak maaf banyak2 kalu ada salah dan silap ketika dan semasa perkenalan kita..harapan bang din...semoga awak terus berjaya dan mengecapi bahagia yang hakiki...

Erm..setakat ni jer yang dapat abg coretkan untuk korang sumer dan abg nak minta maaf pada nama2 yang banyak2 mewarnai hidup ini tetapi tidak tersenarai, secara jujurnya, jangan terlalu mengambil hati atas kata2 ini..yang baik bolehlah korang amek yang tak elok korang janganlah jadikanya sebagai ikutan ea..susah untuk abang lupakan kenangan bersama adik2 abg yang sangat abg sayangi..insyaallah.