sayang awak juge..hehe..ni la kalu korang sume nak tahu..gambar aku time kecik2 dlu..comel tak??hehe..same lg macam sekarang tul tak??hehe..xda la..ni gambar adik aku yang paling bongsu..die sangat suke begambar..erm, kalu korang nak tawu adik aku nie sangat suke bercakap..ala..mcm aku jugak tapi cara dia cakap sangat best coz dia suka tengok citer katun like ultraman, hagimaru, bob da builder pun die suke..setakat lgu jepun, citer ultraman 2 die dah bleh hafal sejibik mcm lirik asal, xda yang miss...hehe..bdk2 biasalah cepat je menghafal coz diorang tak da masalah yang nak difikirkan agaknya..







tengok 2, siap pakai gelang..bkn pe..terpengaruh ngn citer mami jarum agaknya..haha..pasni aku da nak balik U yang tercinta, tentu2 dia antara orang yang akan paling rindui..abang mane xsayangkan adik:)..sayang sangat coz dia sangat dengar cakap dan manja dengan aku..dan yang paling penting kitaorang ada persamaan ketika nak makan kerana kitaorang minat ayam goreng..xkisah lah goreng ape, janji ayam..nyum2..tapi xbermakna aku xsayang adik2 aku yang lain..30hb 6 nanti bufday dia yang ke 5..mama aku cakap nak wat bufday party..laksa, satay ayam n kek 2 tingkat coz yang setingkat 2 untuk sambut bufday aku yg da lepas tanpa sebarang sambutan.

nie pun adik jugak ke??xde la..ni buku-buku adik aku yang ke4..tahun nie die akn duduki UPSR..so aku la yang jd ckg selama sekolah bercuti nie..hehe best la..senang gler..apasal kat U xblaja bende camni jer..aku sangat garang ketika mengajar jadi adik aku dapat jawab dengan semua betul tanpa ada yang salah..insyaallah dapat 5A amin...mane gambar die??adik aku yang ke4 ni pompuan so sangat pemalu..die xsuke publisiti mcm abg die..hehehe..adik aku yg ni sangat grang..so watch out!!!!

erm, mne ada abg yang xsayang adik kan...mane ada mama xsayangkan anak..kalu kene marah, kene tegur n yang paling best kene lempang 2 kerana sayanglah dorang wat cam2, dorang nak anak2 or adik2 jd yang terbaik, mgkin juz nw mereka tak dapat nak terima tp bila dah besar..mereka akan tawu semuanya bersebab n ada hikmahnya, bukan untuk orang lain tetapi untuk mereka sendiri..betulkan??