Assalamualaikum...

amacm result korang sume?ok x? harap-harap sumenya baik2 aja ea..result aku plak masih dalm keadaan stabil..masih boleh makan makanan yang berlemak lg la..hehehe(da kaitan?)..walaupun agak menurun tapi still 3 ler..alhamdulillah sangat coz setimpal dengan usaha aku selama nie..tp agak sedey coz ramai budak2 course aku yang dapat tinggi2..jelez aku..tapi aku cuba pujuk hati ini untuk menerima hakikat yang aku cipta sendiri..terlepas untuk mendapat result bertitlekan DL. Ini yang kita usahakan ini jugaklah yang akan kite akan dapat tul x?hehe..walaupun aku agak tidak puas hati dengan pencapaian aku dalm certain2 subjk yang aku sangat yakin yang aku bleh menjawab dengan baik..ada orang nasihatkan aku untuk wat recheck..dan aku akan lakukan itu..

walaupun result aku tidak sebagus yang lain tapi tidaklah seteruk mahasiswa yang 'duduk saja'..kesempatan ini,aku nak ucapkan jutaan terima kasih banyak2 kepada insan yang banyak membantu aku dalam mencipta kejayaan ini, tiada apa yang dapat aku balas melainkan ucapan terima kasih yang tidak terhingga dan doa aku untuk korang sumer..tanpa korang aku pasti akan hanyut dan langsung xkan dapt pointer 3..ea, sume nie rezki Allah tapi korang perantara untuk itu..maafkan la aku andai banyak menyusahkan korang..hari2 di UDM amat2 mencabar kecekalan dan ketabahan aku, koranglah yang menguatkan frasa itu..tak kira walau camner aku tetap nak sebut nama korang..nak sebut jugak..kak daha, kak dayah, kak Aisyah, Wan, din, kak ton dan lainye yang tak tersebut..korang banyak selamatkan aku yang kadangkala hampir tenggelam dengan kesibukkan ciptaan sendiri..terima kasih banyak... aku da berjayaa buktikan something...

aku juga nak mengambil kesempatan pada kawan2 UDM yang berjaya dapat UITM, UPM, UUM dan sebaginya..tahniah ea..datang konvo nanti datang beli bunga ngan saya key..mat bunga pulak dah...lagi best kalu korang belanja makan..hehe

Doakan aku ea kerana besok perjalanan hidup aku akan bermula......