erm..biaselah dalam hidup,kdg2 ape yg kite harapkan bukan sume mampu untuk direalitikan..kdg2 ada yang senang dan kadang2 ada yang susah..susah sangat ke??erm..tah la..serba tak kene jadinya tapi xsangka begitu pulak jadiknya..rumit ar hidup aku nie..dengan kawan2 yang pelbagai watak, aku cube untuk jadi yang terbaik pada mereka..bantu mereka, sayang mereka, masa bersama mereka, makan bersama mereka, study bersama mereka..tapi pada mereka??siapa aku??aku dapat pengajaran baru dalam hidup yang mungkin payah dan sukar untuk aku lupakan..pengajaran yang amat pedih dan pahit untuk diterima tapi aku perlu rela dan akur dengan ujian dan takdir ini.Aku selalu memberi tawu kawan-kawan aku yang kita jangan TERLALU membuat sesuatu perkara kerana ianya akan meninggalkan implikasi yang cukup mendalam dalam diri kite..tapi..tapi..aku yang lupa dengan kata-kata dan nasihat itu..kini ia terjadi pada diri aku..aku terlalu sayang terlalu kasih terlalu memberi perhatian..semuanya terlalu sehinggakan sekecil kuman akan aku cube berikan yang terbaik padanya..layanan eksklusif selalu aku berikan padanya..tapi..aku tak pernah mengharap balasan selaut atau segunung manisan madu..x..x..aku tak mintak sume tu..aku tak pernah mintak sesuatu yang memberi keuntungan pd aku..XPERNAH!!!tapi perilakunya memberi aku suatu petanda yang amat besar,mungkin petunjuk dari allah..alhamdulillah..aku syukur pd mu ya allah..cukup dengan kata-kata aku sudah dapat memahami pe yang tersirat dan tersurat..xberniat,xterniat sedikit pun dibenak ini untuk mengawal seluruh perjalanan hidup mu..tapi kasih aku pada seorang adik adakah itu salah??ye..aku salah..salah aku..aku salah menduga..salah aku..kasih aku tertumpah bukan pada tempatnya..sensitif bukan soalnya..aku salah..salah aku..aku mengerti kini..semuanya akan kembali normal...aku mengerti dan sedar kini..TERIMA KASIH.