haha..dah lame xbkak blog sebenarnya...maklumlah sangat sibuk akhir-akhir ini..sampai sekarang pun masih belum pasti bila akan berakhirnya kesibukan ini..urusan akademik la, urusan persatuan la, urusan hidup la..hehe bnyk la sangat..haha..erm, xtau la nak cakap pe...yang pastinya aku tengah menjalani praktikal..praktikal tanpa gaji tetapi sangat banyak memberi pengalaman daripada menghadap TV je dan membesarkan ape yang patut..praktikal ni sangat2 membantu...pertama kali apabila aku bukak blog aku tak tawu pe yang patut aku tulis..haii...haha..pertama sekali nak ucapkan terima kasih pada coklat sebb bagi anugerah remaja paling glamour kat aku(remaja la sangat)coklat 2 sape?ala...mls nak citer,biar tuan die je tawu kang nampak riak plak..haha glamour la sangat..kedua..tepon aku rosak so kwan2 ana semua jgn kol numb maxis k..erm..sebelum terlupa, ada orang mintak tips nak kurus daripada aku..so i akan bg kemudian yer..sabar2..ish...,xda idea la..kenape erk?>xsuke berpraktikal ke??ea la kot..k ar aku nak g cr inspirasi dlu..pesan aku..cuti nie jgan makan byk sangat, bangun awal dan pikir2 pe yang patut..k..