erm...sejak kebelakangan nie aku dilanda thunami keboringan dan ketensionan yang melampau akibat terlalu banyak berfikir ttg beberape pekara...so mcm2 tips yang aku carik dan terus dapat untuk aku menghilangkan arus tsunami ini...bg aku sem ini mungkin sem yang paling sibuk kot...erm..ea la..as a leader kita patut merasai sume 2..sebagai seorang manusia..itu normal la..eh2..lupa nak bg tau tips..sekarang g amik kertas n pen...catat jgn sampai ilang plak..klu ilang bukak je blog aku...

1. coklat adalah makanan yang boleh menghilangkan tension( bagi sesetengah orang) tp org yang gunekan coklat sebagai medium untuk menghilangkan tension selalunya akan terjebak dengan gejala over eating bile tension..( takut haku ).

2. Berbual dengan org yang paling disayangi dan sgt boleh dipercayai...luahan dan lepaskan ape yang tersirat in deep..tp ingat jgn terover...amik langkah sedikit bertenang..

3. Main game pun boleh dilakukan oleh some people...

4. Berjalan2, amek angin di tepi pantai or tempat yang tenang...4 some people..shopping gak leh hilangkan tension dan boring terutama..gurlz...

5. of coz...membaca alquran dan zikir munajat adalah ubat yang plg mujarab untuk mengubat gejala tsunami td..selain melakukan kebaikan dan meninggalkan segala laranganya...

2 je lah ea...xpyh banyk2..korang cube sket2 dlu ea...

P/s : Patutlah berisi...ikut tips pertama..hehe??